är du här inne och trollar igen alltså? ett råd är att söka dig till sånt du intresseras av istället.Varför tramsar ni om detta tragiska? Släpp det.
Är det 10 ggn du skriver hur hemskt det är skriva i den här tråden sen den startades eller?
är du här inne och trollar igen alltså? ett råd är att söka dig till sånt du intresseras av istället.Varför tramsar ni om detta tragiska? Släpp det.
Vad sägs om detta, saxat rån ett inlägg av dig:”Överproducerat och klippt så in i bängen för att visa snygga klipp och jaga likes. Så tycker jag även De Beuls klipp var.”är du här inne och trollar igen alltså? ett råd är att söka dig till sånt du intresseras av istället.
Är det 10 ggn du skriver hur hemskt det är skriva i den här tråden sen den startades eller?
med "fasad" menar jag att det verkar så tillrättalagt det de lägger upp. Överproducerat och klippt så in i bängen för att visa snygga klipp och jaga likes. Så tycker jag även De Beuls klipp var. De känns inte äkta, utan mer som nåt försök att framstå som erfaren och duktig. Jag tror att det lätt blir en fasad som blir bräcklig, och när den spricker, ja..då kan det gå så illa som här. Det kanske är först då i "kaoset", när det man inte förutsåg skulle hända händer, som den riktiga vildmarksmänniskan uppenbarar sig.
Tycker jag får en hel del unga Youtubers/Content creators som gör turer i fjällen.
Mina funderingar kring dessa mest varit kring de utrustningsval som gjorts..
Hur många gånger har du skrivit liknade bara i den här tråden? Jag har tappat räkningen.jag blir bara illamående av sånt här, så jag behöver nog inte säga mer.