Vilken packning behöver du 152 liter till?Liggunderlag topp utan packsäck
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fjällräven gyro, vart gömmer dom sig?
- Trådstartare blomberger
- Start datum
Bara Utifall...bättre att ha plats än inte,man behöver inte använda men man kan,ifall man orkar bära och det gör jag.Vilken packning behöver du 152 liter till?
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Dags att
Letar fortfarande Fjällrävenlogo som ska sitta på locket på min säck. Nån som har nåt över?FYI så köpte jag Lenas ryggsäck ovan. När den väl kom så visade det sig att det inte var hennes ryggsäck på bilderna ovan utan hon hade lagt upp bilder på 3 olika Gyro. Nåväl, inte så mycket att göra åt saken. Skicket var helt OK och modellen heter 3152 Raven Gyro. Väskan har 4 utanpåliggande fack och jag tolkar det som att det är en 70-liters.
Vad tror vi om årsmodellen? Mitten av 80-talet?
Saknar Fjällräven logon på locket så om någon har ett sälja är det bara att hojta till.
Någon har meckat lite med remmarna tidigare. De var olika monterade vid höftbärarbältet på höger resp vänster sida och jag har letat info här på utsidan och tror mig ha fått ordning på det nu.
Ser allt korrekt monterat ut i övrigt?
Några givna förbättringar jag bör göra? Har sett över alla öglor och sprintar samt monterat några extra nylonbrickor där man kan tänka sig att nötning kan uppstå metall mot metall.
Funderar på att investera i FR´s "moderna" svarta axelremmar för bättre bärkomfort. Är jag helt ute och cyklar eller är det värt pengarna att uppgradera denna gamla goding som i grund och botten är riktigt bekväm att bära?
Visa bilaga 35364
Var inne på Fjällrävens butik på Kungsgatan och de hade för kännedom tre gamla kataloger liggandes kring kaffebordet i butiken. Kul att bläddra igenom alla modeller på ryggsäckar, kläder och tält.
Kunde tyvärr inte fota några sidor men kanske ändå intressant för några här?
Kunde tyvärr inte fota några sidor men kanske ändå intressant för några här?
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg