Fiskebäckskil 21-28 Juli

Blir en veckas semester vid västkusten snart, och hoppas hinna klättra lite också.
Tar gärna emot tips på bra klättring i närheten samt hänger gärna med om det är andra som är ute och klänger. Bouldering, sport eller trad.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Länken är inte bara uttömmande, utan även dessvärre nedslående.

Men norr om sagda fjordhelvitte finns det ju en sjujäkla massa fin klättring.

Köp för-föraren till Bohus (på addnature eller liknande) och ta en pick.
Den innehåller de mest välfrekventerade och kanske även de finaste bergen där i trakten.
Och gosse, om det är fint :)

Ha så kul, själv kommer jag sitta fast på Klubbans marinbiologiska station en hel vecka å bara sukta...:(

GODDAMNYOU FISKEBÄCKSKIL!

Jag har tyvärr inte möjlighet att röra mig allt för långt därifrån. Får väl hålla utkik efter bumlingsbara klippor längs havskanten... eller övertala mina medresenärer att åka någonstans fint där det också råkar gå att klättra :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips