Finurligt eller dumt?

Hmm har inte sett att det kommit svar i denna tråd förrän nu.

Polarnatt; sa:
Wow, det ser jättebra ut! Konstruktionen verkar jättepraktisk samt att det är gjort på ett hantverksmässigt estetiskt sätt. Det är som Svenska Akademien skulle ha sagt: Snille och smak.

Be careful out there /Joel

Tack för det. Det är sambon Jenni som sytt och tänkt ut konstruktionen (vete fasen vad jag gjorde egentligen ;) ) så det är hon som ska få berömmet :)

jamo; sa:
Fanken vad det ser trevligt ut med en frilufts-jycke! :) Måste va grymt för soloturer med lite sällskap som är på gott humör jämt och inte bråkar om vägvalet heller. :) Synd att jag flyttar hit och dit mellan olika länder, annars vore en sån där kul att ha. Nån gång kanske.. Vad kallas rasen?

Råtta :) Nä, seriöst är det 50 % sibirian husky, 50 % terrier, stövare och svensk/dansk gårdshund.

När jag läste om dina skakelbroblem så sa kompisen till mig fixa tunnväggiga stålrör, Helens, Halmstad har i lager och det finns säkert någon i Jämtland som reparerar flygplan och do.

go tur

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips