Finurligt eller dumt?

Hmm har inte sett att det kommit svar i denna tråd förrän nu.

Polarnatt; sa:
Wow, det ser jättebra ut! Konstruktionen verkar jättepraktisk samt att det är gjort på ett hantverksmässigt estetiskt sätt. Det är som Svenska Akademien skulle ha sagt: Snille och smak.

Be careful out there /Joel

Tack för det. Det är sambon Jenni som sytt och tänkt ut konstruktionen (vete fasen vad jag gjorde egentligen ;) ) så det är hon som ska få berömmet :)

jamo; sa:
Fanken vad det ser trevligt ut med en frilufts-jycke! :) Måste va grymt för soloturer med lite sällskap som är på gott humör jämt och inte bråkar om vägvalet heller. :) Synd att jag flyttar hit och dit mellan olika länder, annars vore en sån där kul att ha. Nån gång kanske.. Vad kallas rasen?

Råtta :) Nä, seriöst är det 50 % sibirian husky, 50 % terrier, stövare och svensk/dansk gårdshund.

När jag läste om dina skakelbroblem så sa kompisen till mig fixa tunnväggiga stålrör, Helens, Halmstad har i lager och det finns säkert någon i Jämtland som reparerar flygplan och do.

go tur

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips