avslutat_17_06_20
Avstängd
Vem är ansvarig för trådarna här på utsidan?
Jag tycker forumet behöver fler moderatorer..
Eftersom utsidan forumet nu växt sig stort och det finns mycket bra information och bra trådar behövs moderatorer som kan visa/säga till nya användare att använda sök funktionen samt att posta rätt fråga i rätt underforum.
Exempelvis ska en fråga om ett specifikt tält inte postas i "friluftsliv allmänt" och hade personen i fråga bara sökt innan han frågade hade han hittat all info han behövde. Det behöver inte skrivas samma saker om och om igen i olika trådar om det redan är sagt.
Jag har inga problem med att det skapas nya trådar som påminner om tidigare. Jag håller med Polarnatt om att det levandehåller diskussionerna på forumet. Det gör också forumet mer lättillgängligt för nya medlemmar och mindre hierarkiskt. Det tycker jag är bra.Jag tycker forumet behöver fler moderatorer..
Eftersom utsidan forumet nu växt sig stort och det finns mycket bra information och bra trådar behövs moderatorer som kan visa/säga till nya användare att använda sök funktionen samt att posta rätt fråga i rätt underforum.
Exempelvis ska en fråga om ett specifikt tält inte postas i "friluftsliv allmänt" och hade personen i fråga bara sökt innan han frågade hade han hittat all info han behövde. Det behöver inte skrivas samma saker om och om igen i olika trådar om det redan är sagt.
[...]Sist men inte minst så tycker jag att det kan vara svårt att få vettiga träffar när man söker, är man ny på sidan eller bara allmänt ovan att använda sökfunktionen så kan det vara väldigt omständligt att sålla fram rätt trådar och inlägg.[...]