Exped SynMat vs. DownMat fördelar/nackdelar
- Trådstartare vojma
- Start datum
Eller kanske jag ska skriva pump till synmat, har ett sånt seen några år tillbaka och på grund av reumatiska problem i händerna så har jag svårt att pumpa det...det finns en "pumppåse" men där passar inte fattningen...så jag provar att affärn ska beställa en adapter till denna...någon mer som tycker det är bökigt med inbyggda pumpen ?
Jag har läst om en liknande erfarenhet här på forumet. Kan dock inte hitta tråden nu. Så det är inte en enskild händelse, men jag vågar nog påstå att det är sällsynt.när jag la mig på mitt Downmatt igår så poppade det till och några av mellanväggarna (som ser till att ovansidan och undersidan sitter ihop, "sömmarna" ses ju på utsidan) inne i madrassen sprack, då blev det en stor bula på madrassen, någon som varit med om nått liknande. Madrassen är säkert 7 år gammal eller nått!
när jag la mig på mitt Downmatt igår så poppade det till och några av mellanväggarna (som ser till att ovansidan och undersidan sitter ihop, "sömmarna" ses ju på utsidan) inne i madrassen sprack, då blev det en stor bula på madrassen, någon som varit med om nått liknande. Madrassen är säkert 7 år gammal eller nått!
Hände samma med min downmat 7 förra sommaren, tre av svetsarna släppte, lagom kul att försöka hålla balansen på den medan man försökte sova.Mitt synmat 7 havererade efter 5 år och några månader och såg då ut som en mätt anaconda.