Efterlysning! Ska nån vandra till Nallo?

Hej!
Snälla är det någon som under juli ska vandra till Nallostugan? Eller vet nån någon? Min pappa är stugvärd där i år och det hade varit så kul att kunna skicka med ett meddelande till honom med någon. Eller kanske till och med en chokladkaka. Jag är hemma med en bebis och kan tyvärr inte gå upp.

Snälla hjälp mig :),
Svara här eller kontakta mig på mail elsa.eneman@sodra.com

Har du fått något svar? Jag kommer att passera Sälka och därifrån går det nog att skicka ev paket eller hälsning med någon vandrare till Nallo.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Hej!
Nä inget svar än :). Du skulle jättegärna få ta med ett litet vykort och se om du kan lyckas få någon att ta med det till Nallo :). När går du? Jag kanske kan posta ett vykort hem till dig? Jag skulle vara supertacksam 😊.

Hej!
Nä inget svar än :). Du skulle jättegärna få ta med ett litet vykort och se om du kan lyckas få någon att ta med det till Nallo :). När går du? Jag kanske kan posta ett vykort hem till dig? Jag skulle vara supertacksam 😊.

Ja, det kan jag göra. Jag skickar ett mejl med mina uppgifter.

Din far tackade för chokladen och hälsade! Såg ut att ha det bra! Nallo var underbart som vanligt, tog en tur uppför vattenfallet mot Tjäktja, en del snö kvar och sjön var fortfarande frusen.

Jag fick även ett par skor av honom som stått där länge utan ägare då mina fallit sönder under turen och jag vandrat 5 mil i crocs...

Supervänlig stugvärd, uppskattades väldigt mycket!

tips, spara inte på gamla kängor efter att ni köpt nya för det är lätt att ta fel... välvårdade kängor ser ju ganska nya ut.. 😅

Tack så väldigt mycket! Missade kanske ditt mail för jag hittade inget mem så snällt att du ändå tog med dig en hälsning. Vilken tur att du kunde få med dig ett par skor 😊

I stopped in to say hi to your dad as we passed Nallo last week. I guess I was the first as he was quite surprised. Stefan seemed like a nice guy!

Hej!
Snälla är det någon som under juli ska vandra till Nallostugan? Eller vet nån någon? Min pappa är stugvärd där i år och det hade varit så kul att kunna skicka med ett meddelande till honom med någon. Eller kanske till och med en chokladkaka. Jag är hemma med en bebis och kan tyvärr inte gå upp.

Snälla hjälp mig :),
Svara här eller kontakta mig på mail elsa.eneman@sodra.com

Låg mellan Nallo och Sälka. Sände en aftonbladet och en Carlsberg Sort guld till honom med en vandrare. Hoppas vandraren inte drack upp ölen och läste sönder tidningen :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips