Efterlysning: Näbbskor för vinter!

Köpte precis ett par antifrys från Tegsnässkidan (https://www.tegsnasskidan.se/jornkangan/) för att säkerställa att få tag på dom innan de slutar tillverkas. Fick leverans på mindre än en vecka.

Varmaste och bekvämaste vinterkängor jag ägt. Dock utan näbb och inte heller med NN90-sula anpassad för kabelbindning. Men det går ju att kontakta Tegsnässkidan och fråga.

Planen är dock att testa dom på mina Tegsnässkidor med kabelbindning. Och visar det sig behövas kan säkert någon lokal skomakare byta till NN90-sula.

/ Stefan
 
Köpte precis ett par antifrys från Tegsnässkidan (https://www.tegsnasskidan.se/jornkangan/) för att säkerställa att få tag på dom innan de slutar tillverkas. Fick leverans på mindre än en vecka.

Varmaste och bekvämaste vinterkängor jag ägt. Dock utan näbb och inte heller med NN90-sula anpassad för kabelbindning. Men det går ju att kontakta Tegsnässkidan och fråga.

Planen är dock att testa dom på mina Tegsnässkidor med kabelbindning. Och visar det sig behövas kan säkert någon lokal skomakare byta till NN90-sula.

/ Stefan
Jag köpte mina från Tegsnässkidan också. Den gången hade de storleken jag efterfrågade på lager.
 
Det där är bara en bortskämd gnällig företagare som man bara stör sej på.
Varför driva företag om han har noll respekt för sina kunder, som gör att han får mat på bordet??

Sånt här självgott beteende är ett hån mot alla Sveriges företagare som vänder ut och in på sej själv och värderar kunden högst!!
Det är i och för sig din uppfattning att han har noll respekt för sina kunder. Jag tror inte att han har noll respekt för sina kunder.
 
Det där är bara en bortskämd gnällig företagare som man bara stör sej på.
Varför driva företag om han har noll respekt för sina kunder, som gör att han får mat på bordet??

Sånt här självgott beteende är ett hån mot alla Sveriges företagare som vänder ut och in på sej själv och värderar kunden högst!!
Lundhags har fullgoda vinteralternativ och bra service. Inga näbbskor dock.

...För den som måste ha näbb finns finska stövelpjäxor i läder...

//J
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.