Design? Kök slange eller alt på tanken?

Alt i ett kök eller slange?

• Totala väljare
    9
  • Enkät stängd .
Hvordan ønsker du at ditt fotogen- bensin- kök skal være?

1 Brenner oppå tanken? (alt henger ihop) eller
2 Brenner med slange til pumpe og flaske?

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
hmmm

Hvordan ønsker du at ditt fotogen- bensin- kök skal være?

1 Brenner oppå tanken? (alt henger ihop) eller
2 Brenner med slange til pumpe og flaske?

Omöjlig fråga :).

I stugan: allt hänger ihop.

I ryggsäcken: normalt slang med separat tank men ibland (sträng kyla) lådkök dvs allt hänger ihop.

//J

Jag röstade på alt. 1av två anledningar,har enbart tidigare erfarenhet av spindelkök och vet hur det funkar och inte funkar samt att jag tror att det (för mig) blir kuligare med en alltiett.

peter

Jag vill slanga mitt bränsle, delvis för att jag ännu inte sett några bränslebehållare som är låga nog, både vältrisk och vindutsatthet är relevanta saker här. Sen är det heller inte många bränslen som inte slangas från uppumpningsbar flaska som inte kommer i engångsförpackning. För att inte nämna om den säre tillförlitligheten vid vinteranvä'ndning...osv osv...

...jag kan tänka mig att kompletera med ett mindre toppmonterat vid enklare turer hemmavid men alldrig ersätta ett Rejält kök.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips