Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Decemberturer 2012
- Trådstartare peterwi
- Start datum
121212
Utnyttjade den lediga dagen mittiveckan till en härlig paddeltur i omgivingarna runt Helgö utanför Nyköping. Svaga vindar och halvklart till mest mulet väder -7 grader och de tre havsörnar som seglade över mig ute vid Sanda holme gjorde den här dagen 121212 till en alldeles speciellt härlig vinterdag. /Jampa
Utnyttjade den lediga dagen mittiveckan till en härlig paddeltur i omgivingarna runt Helgö utanför Nyköping. Svaga vindar och halvklart till mest mulet väder -7 grader och de tre havsörnar som seglade över mig ute vid Sanda holme gjorde den här dagen 121212 till en alldeles speciellt härlig vinterdag. /Jampa
Bilagor
Aktuellt
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
http://www.utsidan.se/forum/attachment.php?attachmentid=11905&stc=1&d=1355335898
Första advent på ön Yttre Gården i Nynäshamns skärgård.
Första advent på ön Yttre Gården i Nynäshamns skärgård.
Bilagor
Luciapaddling i Västerviks centrum på torsdagskvällen. Temperaturen sjönk till 11 minus och isen hade kommit smygande lite varstans. Men vi fem som kom oss iväg fick en fantastisk paddelupplevelse.
Dessvärre är det svårt att få några fina bilder på grund av guppigt vatten och långa slutartider.
Dessvärre är det svårt att få några fina bilder på grund av guppigt vatten och långa slutartider.
Bilagor
Otrevligt? Det här är ju för sjutton bästa årstiden ju. Ingen mygg, inga bromsar, inga myror, inga plasträcers eller annat otyg ute på havet utan lugnt och skönt och med en bra torris och tjockt underställ, mat och kök packat så kan det faktiskt inte bli bättre.
precis mina tankar
Liknande trådar
- Svar
- 1
- Visningar
- 1 M
- Svar
- 6
- Visningar
- 1 M
Dela:
Få Utsidans nyhetsbrev