Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
damasker i GTX eller?
- Trådstartare -Patric-
- Start datum
-Patric-; sa:Ska testa La Sportiva Trango S Evo GTX idag eller imorrn, eftersom Bestard Matrix K säljs i Göteborg på ännu hemligt ställe så måste jag nog testa dom oxå..
Men du Putte, di därna Lasportellervá är väl bra mycket hårdare i sulan än de där Matrix? Ser ju ut som alpina grunks i mina ögon. Dock jäkligt snygga.

Eller vá?
/ G
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
tigertamjaren; sa:Men du Putte, di därna Lasportellervá är väl bra mycket hårdare i sulan än de där Matrix? Ser ju ut som alpina grunks i mina ögon. Dock jäkligt snygga.
Eller vá?
/ G
det e anti-stukningsfunktionen jag e ute efter.. tydligen så skall nämnda lasportiva vara styvare än mina meindel army pro som är satans bra gällande anti-stukningsfunktion.. men jag kommer att prova båda modellerna
La Sportiva Trango är en jäkligt bra serie för fr,a kláttring, kamvandringar, Via ferrata etc.: lätta och mycket bra rörelsefrihet runt vristen (se det svarta omràdet vid vristen: det ár ett speciellt elastiskt material). Kanske det sistnámda kan vara en nackdel om man vill ha ett par mycket stadiga kängor runt just vristen. Eller kanske det funkar ändà. har aldrig sjálv haft den pà foten.
man fórsöker ju i största möjliga màn hitta en perfekt balans mellan röreslefrihet och vrist-stöd. beroende epà anvánding ár ibland det ena mer prioriterat án det andra. I Just Trangon tror jag som sagt att man prioriterar rörelsefrihet.
[Ändrat av Malindo 2005-03-03 kl 11:34]
man fórsöker ju i största möjliga màn hitta en perfekt balans mellan röreslefrihet och vrist-stöd. beroende epà anvánding ár ibland det ena mer prioriterat án det andra. I Just Trangon tror jag som sagt att man prioriterar rörelsefrihet.
[Ändrat av Malindo 2005-03-03 kl 11:34]
-Patric-; sa:Men Mats *ignorerar Tigerns roligheter* just ur antistukfunktion vilken känga skulle du välja som ersättare till mina Meindel?
kanske denna höga, men jámföreslevis látta?:
http://www.scottcountry.co.uk/new_products.asp?newsID=15 - 9k
eller denna, höga / ultra-látta:
http://www.scottcountry.co.uk/products_detail.asp?productID=1156
mvh, mats
[Ändrat av Malindo 2005-03-03 kl 21:20]
Malindo; sa:kanske denna höga, men jámföreslevis látta?:
http://www.scottcountry.co.uk/new_products.asp?newsID=15 - 9k
eller denna, höga / ultra-látta:
http://www.scottcountry.co.uk/products_detail.asp?productID=1156
mvh, mats
härligt Mats! dom verkade höga men klart intressanta, men dom säljs inte i Sverige väl?
Tyvärr ej, däremot tar den svenske importören ofta emot special-beställningar även av enskilda par om nâgon kund önskar. Tag kontakt med dem och hör via vilken butik det skulle kunna gâ att ordna, om du är intresserad.
I Sverige förs fullnarvs-versionen av Explorer om du vill prova passformen.
Mvh, Mats
Mvh, Mats
Malindo; sa:Tyvärr ej, däremot tar den svenske importören ofta emot special-beställningar även av enskilda par om nâgon kund önskar. Tag kontakt med dem och hör via vilken butik det skulle kunna gâ att ordna, om du är intresserad.
Mvh, Mats
Takk igen!!
Malindo; sa:Patric:
En spanjor med fjolltofflor, damasker samt jacka med hâr pà bröstet (dvs ingen).
Nàgonting att ta efter?
1. Har inte klagat på lågskaftade kontinentala pjukk..
2. Tror inte jag anklagat Spanjorerna att vara fjolliga, bara lata och lätt ointresserade av kvalitet..
3. Jackan var ovanligt manlig!!
Liknande trådar
- Svar
- 3
- Visningar
- 895 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg