Dags för uppgradering till 3.70 av Garmin 60 CS

avslutad210712

Gäst
Det första jag gjorde när jag fick min för inte fullt ett år sedan var att uppgradera den till 3.30 om jag minns rätt så ungefär 4 "stora" uppgraderingar på ett år. Fast det är en enkel procedure. Anslut GPS'n till datorn med USB, kör uppgraderingsprogrammet och en minut senare är det klart.

På Legend gör man så här

Välj sidan med många val den sista av huvudsidorna som du trycker fram med övre högra knappen.

Tryck på system så kommer versionsnumret upp. Gissar att principen är snarlik på 60-modellerna.

Thure

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Problem

Jag fick problem med 3.70 i min GPSMap 60C. Felet bestod i att det inte gick att fullständigt ladda upp spår från 60C till PC'n.

Det första spåret gick upp helt, därefter kom ibland delar av det andra spåret, ibland hela, ibland delar av spår 3, men aldrig alla spåren.

Jag har därför återgått till version 3.60. Som tur var hade jag via den seriella anslutningen laddat upp mina spår eftersom de försvann tillsammans med diverse isntällningar som språk, enheter, mm ur 60C.

Bertil

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips