Dagens rea-tips (allmänt)!

Bara testat Chicken Fried Rice på senaste turen förra veckan, godkänd och fullt jämförbar med andra frystorkade rätter som väl aldrig är några kulinariska sensationer;)
Energi innehållet är ca 600-700kcal beroende av smak.
Enligt mina smaklökar ganska smaklös och blaskig, iaf jämfört med Real Turmat, men fullt ätlig om man har lite extra kryddor med sig.
För 39:- kan jag dock tänka mig att köpa några till, trots allt nästan 1/3 av priset för tex dom orangea norska påsarna.
 
50 % på alla termosar inklusive Thermos

Min närmaste ICA Maxi har 50 % (kanske alla ICA Maxi) på alla termosar inklusive Thermos på lördag 1 februari, under förutsättning att man är ”Stammis” som är ett nytt begrepp från just 1 februari

Men själv har jag redan Thermos Slim 1,0 liter, Thermos Slim 0,75 liter, Thermos Light & compact 0,5 liter och en Stål King mat-Thermos (svart) 0,5 liter så jag klarar mig nog livet ut.
 
Jag har själv beställt det men har bara läst tester om det. Det verkar som det är väldigt bra i förhållande värme/vikt men det största negativa verkar vara att det låter mycket om det.
 
Kan tipsa om Powerbank 20 000 mAh för 200kr på kjell.com, inte lättast men heller inte tyngst, mkt ström för pengarna

 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...