Dagens rea-tips (allmänt)!

Friluftsvaror.se har 30%. Vet inte om det gäller alla varor, men alla jag kollade, och vet inte heller hur länge det gäller. Såg det av en slump bara.

Jag köpte ivf gasbrännaren jag tänkt köpa där framåt våren för de hade lågt pris redan innan. Nu fick jag den för 332:30 ink frakt. :)

429 väl? Men precis under priset står detta:
-30% med koden REA2017

Dras av i kassan när man fyller i koden.
icon7.gif

Aktuellt

Äventyraren Tim Marklowski – stora bedrifter och liten miljöpåverkan

Tim Marklowski vill utmana bilden av de stora outdoor-äventyren. Under 2025 gjorde han flera extrema turer – med minimala CO2-utsläpp.

Vinn två par handskar från Hestra!

Vi tävlar ut två härliga vinstpaket med två par handskar vardera: ett i juniorstorlek och ett par av Hestras populäraste skidhandske i vuxenstorlek.

Grattis Utsidan – en av Sveriges äldsta webbplatser har fyllt 30!

2025 fyllde Utsidan 30 år. I årets sista intervju pratar vi med grundaren Christer Lindh om hur sidan kom till, dess historia – och framtid. 9 kommentarer
Antar att att du driver med oss.

Detta är väl ett skumplastunderlag, ja priset är billigt om man befinner sig på Mount Everest o har supit bort liggunderlaget...

Antar att att du driver med oss.

Detta är väl ett skumplastunderlag, ja priset är billigt om man befinner sig på Mount Everest o har supit bort liggunderlaget...

Berätta gärna vad som är fel med det istället för att vara dryg! Nu är det iofs inte många av oss som kommer befinna sig på mount Everest så den referensen kan du lämna därhän! Alla är kanske inte lika duktiga som dig!!
/Kenneth

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips