Dagens rea-tips (allmänt)!

KG Jonsson i Solna rear

KG Jonsson i Solna rear fram till 31 augusti med 10 % på varor som inte är reamärkta. Eftersom KG brukar ligga ca 10 % under "dyra gatan" hamnar man på ca 20 % under normalpriset ("självklart är det enbart en elaka tanke" att det finns ett kartellpris, men det är väl den enorma prispressen som gör att de flesta övriga har samma pris).

Han brukar ha de flesta "proffsgrejorna" för bl a vandring mm.


Björn
 
Fjällskog uppsala

Fjällskog i Uppsala har rea nu och fram till och med den 31a Augusti.
Med en rea-stege vilket innebär att det blir billigare ju längre man "vågar" vänta...

Bland annat kommer slutet av rean kunna erbjuda 30% på hilleberg, och 40% på övriga reavaror. Törs man vänta?

// Lars
 
Rea på tält hos Fliesbergs bro,
50% på allt vad jag kunde se.

Hela Helsports sortiment 50% rea

Ex Helsport Stetind 1 och 2 för 2650:-
vilket ser ut som ett bra pris för mig.
 
Patagonia Rea

Åre Äventyrsbutik (0647 51220) har rea på Patagonia, Haglöfs, Kavu och Camelbak. 30-50% rabatt på massa skalplagg, snygga sommarkläder och ryggsäckar så som Haglöfs TOPO.

Micke
 
Rea på Backcountrygear

De har fortfarande rea på en del grejer på Backcountrygear - hittade t.ex. en fin vattenrygga med lite mer plats för andra grejer än den jag har nu. 45 $ istället för 89.
 
Naturkompaniet i Göteborg (Korsgatan etc) har 20% på Hillebjärg om nu någon mot bättre vetande känner sig manad att punga ut en halv månadslön på lite plast :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.