Dagens rea-tips (allmänt)!

Det blev ett SnugPak Ionosphere för sommarens tur till jämtlandsfjällen och en Osprey Sojourn 60 för mer "vardagliga" resor. Även om jag hatar folk som drar sin packning efter sig på diverse centralstationer mm. - det var väl därför det blev varianten som man kan bära på ryggen... När det gäller Ionosphere är jag dock lite fundersam på funktionen - jag antar att det bästa är att först sätta upp den medhavda tarpen om det skulle behövas och sedan sätta upp tältet under den... Då kan man ju både sätta upp tältet under skydd och ha packningen torr även under natten...
 
Med diskussionen kring prylfixering och UL-hysteri på näthinnan passar jag på att tipsa om rean på den danska webshoppen cooloutdoor.dk som har 33% rabatt på hela sitt sortiment. Frakt till sverige = 100 DKK.

Eftersom den danska kronan är relativt svag mot den svenska kan man säkert fynda något där.
 
Kan vi inte försöka göra den här tråden till vad den var från början:
Enbart tips om reor och fynd.
Om ni vill snacka med varandra finns det ju andra möjligheter, eller...?

HåkanF
 
Nu spammar även jag men jag ser också helst att det endast tipsas om reor så man slipper en massa "nu har jag köpt ditten och datten, hoppas jag blir nöjd".
 
Kan vi inte försöka göra den här tråden till vad den var från början:
Enbart tips om reor och fynd.
Om ni vill snacka med varandra finns det ju andra möjligheter, eller...?

HåkanF

Så vad du säger är alltså att jag i framtiden hellre ska uttrycka mig i termer av:

Specifikt går det att köpa SnugPak Ionosphere (XX:) för en eventuell sommartur till jämtlandsfjällen och en Osprey Sojourn 60 (YY:) för mer "vardagliga" resor.

Vad blir skillnaden?

För du menar väl inte att man inte ska kunna tipsa om specifika produkter vilket jag ansåg att jag gjorde genom mitt tidigare inlägg även om jag kanske inte uttryckte mig på det sätt du föredrar...
 
Kombinationen

av att det är rea och vilka produkter som man uppfattar som köpvärda är den väsentliga i den här tråden.

Lite tråkigt med såna här metadiskussioner i en annars utmärkt tråd.

Angående addnatures 20% rea omfattade den nästan allt i butiken varför det kanske är onödigt med mer än en handfull postningar av köpvärda grejor. Jag avstod av det skälet att posta något av mina inköp även om det var uppseendeväckande bra priser t ex 395 Kr för BD Kingpin glove. 90 US dollar i listpris overthere.

Thure
 
av att det är rea och vilka produkter som man uppfattar som köpvärda är den väsentliga i den här tråden.
Nej, det är bara rea som är det väsentliga i denna tråd. Det andra stör visserligen inte mig, jag bara bidrar med min visdom att det är skillnad på rea, omdömmen, inköpslistor och förhoppningar.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.