Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Dagens aktivitet?
- Trådstartare thomalin
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Gårdagens aktivitet: julfest med jobbet och sen amaretto plus annat hos en gammal vän. Nedbruten.
Imorgon cirka 9 km på milbanan i Skatås.
Klättrade i torsdags, kul, länge sen!
Imorgon cirka 9 km på milbanan i Skatås.
Klättrade i torsdags, kul, länge sen!
Nästan 4 timmar skogsskidåkning. Första långpasset för i vinter.
Igår 10 km i Skatås, så långt har jag inte sprungit på typ 10 månader! Fötterna blev trötta, men jag tog mig runt på 49 min, helt okej.
Löpning vid Lida
7,64km löpning i Lida´s 7,6km slinga... första 2,45km med Malin i 6:06 tempo och sen resten själv i lite högre tempo... siktade på sub 5 totalt, men landade på 5:12, eftersom jag sackade efter lite i uppförsbackarna... runt 39 minuter tog det.
Har ju haft lite benhinnekänningar tidigare i höst... och har länge tänkt på att köpa ett par kompressionsstrumpor som jag tror skall hjälpa lite... härom dagen så kom Malin plötsligt hem med ett par
så i går var det premiär... svåra att ta på och ruskigt tighta, men sköna, satt som en smäck! Fast det ser ganska fånigt ut, tur att det är kallt och att man har långbrallor på sig.
Och mycket riktigt så kändes det bättre i vad och benhinna.
Thomas
7,64km löpning i Lida´s 7,6km slinga... första 2,45km med Malin i 6:06 tempo och sen resten själv i lite högre tempo... siktade på sub 5 totalt, men landade på 5:12, eftersom jag sackade efter lite i uppförsbackarna... runt 39 minuter tog det.
Har ju haft lite benhinnekänningar tidigare i höst... och har länge tänkt på att köpa ett par kompressionsstrumpor som jag tror skall hjälpa lite... härom dagen så kom Malin plötsligt hem med ett par
Och mycket riktigt så kändes det bättre i vad och benhinna.
Thomas
Senast ändrad:
Söndag: Paddling ca 1,5tim, härligt komma ut men tråkigt väder!
Måndag: Gym ca 1tim+ lite MTB efter!
Ps millimeter min bästa Skatåsmil gjorde jag på 40:30Du vet väl att den är lite lång 10150m!
/Janne
Oj, jag trodde faktiskt att den var aningen kort! Trevlig överraskning.
När jag gjort 5an på 20 så är ju nästa mål milen på 40, men att döma av ditt rekord så är det betydligt knivigare!
Jag är anmäld till Göteborgsvarvet nästa år, så allt ingår i någon slags plan för det.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg