Dagbok, klätterleder

Hajj,

någon som vet var man kan köpa en bok speciellt utgiven för att anteckna sina avklarade/påbörjade projekt? Alltså typ som tick list i slutet av föraren men man antecknar själv.

Jag har hört ryktesväg att Jens Larssen gjorde en hemsida med precis den funktionen du söker. åttaApunktnu tror jag adressen är. Men vad vet jag?

Aktuellt

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

En stor tältkåta med många människor samlade runt
Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Vinn skidstavar från Akka!
Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”
I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.
Fin bok där i länken. Fast eftersom jag är osäker på om jag har karriären framför mig eller bakom mig, och inte kört med mycket till noteringar hittills så kanske jag fortsätter och fylla minnet med mina patetiska bestigningar. Trodde i många år att jag hade järnkoll, sen blev visst minnet fullt eller nåt, och då hade det nästan varit kul med en bok.

Aha! Forum är för de som vill ha svar på andra frågor än de ställer! :)
Javars, med den inställningen blir man troligen åtminstone ganska nöjd på utsidan.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.