Cykla på Gotland

Jag och några kompisar funderar på att cykla på gotland, och undrar därför vilket som är det billigaste cykel uthyrningsstället. M.V.H. Mikael

hej
ett bra alternativ är att boka hela paketet via destnation gotland då får man färja cyklar camping eller vandrarhemsboende i hop jag var där i sommras
men valde då att ta egen cykel men vi räknade på priset och det var inte stor skilnad

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Har själv cyklat på Gotland i drygt 3 år (åkte även inlines förra året, rekomenderar jag stort!).
Jag bokade inte i förväg, men du kan ju boka som sagt hela paketet via destination Gotland.
Personligen så tycker jag inte det siljer sig så mycket mellan de olika uthyrarna.

Jag hyr bara själa cykeln och inte boendet(vill ni bo på vandrar hem ska ni boka det nu för där går det undan!!), efterson jag gillar friheten med att stanna när och var jag vill..

Så god tur!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips