Cykla på Gotland

Jag och några kompisar funderar på att cykla på gotland, och undrar därför vilket som är det billigaste cykel uthyrningsstället. M.V.H. Mikael

hej
ett bra alternativ är att boka hela paketet via destnation gotland då får man färja cyklar camping eller vandrarhemsboende i hop jag var där i sommras
men valde då att ta egen cykel men vi räknade på priset och det var inte stor skilnad

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Har själv cyklat på Gotland i drygt 3 år (åkte även inlines förra året, rekomenderar jag stort!).
Jag bokade inte i förväg, men du kan ju boka som sagt hela paketet via destination Gotland.
Personligen så tycker jag inte det siljer sig så mycket mellan de olika uthyrarna.

Jag hyr bara själa cykeln och inte boendet(vill ni bo på vandrar hem ska ni boka det nu för där går det undan!!), efterson jag gillar friheten med att stanna när och var jag vill..

Så god tur!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips