Cykelbyxa / Tights för MÄN (XXXL)

Tjena!

Jag är en lagom fet man som börjat motionera för hälsans skull. Nu hör det till saken att jag vill ha tag i en Cykelbyxa / Tights som går att kränga på en man med behov av 3 TRE kryss innan det där L-et.
Någon som vet vart jag hittar dessa? Jag har letat på nätet, men inte hittat något mer n XL !

Jag köpte ett par Craft cykelbyxor (korta) med stoppning i storlek XXL när jag vägde 129 kg. De passade utan problem.

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Tack alla

Tack alla för era svar...mycket matnyttigt.

Gro - Jag ska tänka på att inte använda versaler mer, då det tydligen är provocerande. Men tänk även på att den som är kraftig / tjock / överviktig, (välj ett som inte är provocerande), och försöker gå ner i vikt, i framtiden förhoppningsvis innehar samma viktklass som dig. Och då har man ju egentligen provocerat / diskriminerat sig själv...indirekt =).

Ber om ursäkt ifall det uppfattades stötande, men jag har större bekymmer än så att haka upp mig på =)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips