Bruksanvisning till msr XGK

Finns det någon som har en bruksanvisning med sprängskiss till msr XGK och skulle kunna mejla eller faxa den till mig så skulle jag bli väldigt tacksam?

Jag köpte det för 20 år sen och jag hittar inte skissen till den på deras hemsida.

Nu ser skissen inte riktigt likadan ut som då.

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Nåt som vore helt galet är att skriva direkt till MSR. Tänk om det är så enkelt som att dom har kvar den gamla sprängskissen. Crazy.

Tack...

...för hjälpen. Spiritburner är lösningen på det jag är ute efter. Där verkar det finnas alla sorters manualer orginal, och 47 sidiga hemmagjorda ombyggnadsmanualer.

( Nä, jag skulle nog aldrig komma på en sån crazy idé som att mejla info@msrgear.com, lite för galet liksom)

Aktuellt

Vandra säkert i värmeböljan

Vandra säkert i värmeböljan
Sommarvandringar står på schemat för många, men värmen ökar risken för både vätskebrist och värmeslag. Med rätt planering kan du njuta av turen.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.
...för hjälpen. Spiritburner är lösningen på det jag är ute efter. Där verkar det finnas alla sorters manualer orginal, och 47 sidiga hemmagjorda ombyggnadsmanualer.

( Nä, jag skulle nog aldrig komma på en sån crazy idé som att mejla info@msrgear.com, lite för galet liksom)

Men är inte det där på gränsen till sådan där illegal fildelning att kopiera manualer på detta sätt?

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.