Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tanken var bara att ha något som jag kan sätta på mina lågskor. Båda mina stegjärnspar har snabbkoppling på hälen och fungerar därför bara på storskor/pjäxor - tungt att ha i ryggsäcken.
Visst kan jag tänka mig lättviktsstegjärn med remmar. Det var mest en fundering på om broddar kunde funka. Man har ju hört talas om folk som använder friidrottsspikskor. Tittade på clas ohlsson igår och deras broddar verkar lite väl sladdriga för att lita på. Grivels variant ser ju annars schysst ut.
Nu har jag i alla fall fått låna en par sextaggarsstegjärn som jag ska prova.
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...
Näst sista etappen! Mer om det snart. Men först ngt om ngt som ligger varje turåkare varmt om hjärtat: mat!
På de flesta depåstopp har det funnits ...
1 kommentar
Det handlar inte bara om lättare utrustning; det handlar om att välja det som verkligen betyder något för ditt äventyr, sortera bort saker som inte ...
1 kommentar
Få ämnen engagerar oss så starkt som frågan om skönhetens väsen. Vad som är vackert är dock inget objektivt faktum. Den välkända tesen om att ...
5 kommentarer