Bro i Sarek.....

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Håkan K; sa:
Av vem då? Den skulle väl inte underhållas längre? Eller tänker jag på fel bro?

/Håkan

Hej !

Stugvärden vid Tarraluoppal stugorna sa detta då jag frågade efter färdväg i området, har dock ej sett själv att bron är där men tror på hans ord.

Jesper

Det där har varit på gång i några år - beslutet att bygga upp den igen togs 2002 eller så tror jag - så det var ju bra att de fick ihop den till sist.

Hoppas nu att de inte plockar ner Kukkesvaggebron..

svartöra; sa:
Det där har varit på gång i några år - beslutet att bygga upp den igen togs 2002 eller så tror jag - så det var ju bra att de fick ihop den till sist.

Hoppas nu att de inte plockar ner Kukkesvaggebron..
Jag hoppas att de gör det - ju svårtillgängligare desto roligare. =)

Jag har visserligen gått över Guhkesvákkjåhkåbron själv, men skulle gärna gå en omväg istället.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips