bra cykelhandlare i uppsala?

Finns det någon bra cykelhandlare i Uppsalatrakten som kan sina saker? Är framför allt intresserad av återförsäljare för Kona.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
asalu; sa:
Finns det någon bra cykelhandlare i Uppsalatrakten som kan sina saker? Är framför allt intresserad av återförsäljare för Kona.

Som tidigare sagts så kan Bosse på Cykelcity / Kedjesport sina saker. Hos honom jobbar ofta även Fredrik Eriksson som tillhör Sverigeeliten.

Kika också på denna tråd:
http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=12618

Jag köpte en MTB (Merida) av Bosse i somras och har varit mycket nöjd med all hjälp och service som ingår i priset när man köper en hoj där.

Hälsningar,
# Magnus
[Ändrat av mgullo 2003-10-14 kl 13:09]

mgullo; sa:
asalu; sa:

Som tidigare sagts så kan Bosse på Cykelcity / Kedjesport sina saker. Hos honom jobbar ofta även Fredrik Eriksson som tillhör Sverigeeliten.

Kika också på denna tråd:
http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=12618

Jag köpte en MTB (Merida) av Bosse i somras och har varit mycket nöjd med all hjälp och service som ingår i priset när man köper en hoj där.

Hälsningar,
# Magnus
[Ändrat av mgullo 2003-10-14 kl 13:09]

Instämmer till fullo med ovanstående. Jag köpte också en cykel där i höstas och är också väldigt nöjd med deras service.

Håller med övriga angående Cykel City. Bra och kunnig personal.
Eriksbergs Cykel (Molle) är också mycket bra. Där har jag inhandlat mina Cannondale's under årens lopp. Tror även att Molle säljer Kona. Har nog i alla fall gjort det tidigare.

/Fredrik

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips