Bohusläns klätterguide köpes!

Finns det någon vänlig själ som vill sälja sitt ex av Bohusföraren från 2002 till mig?

Har ringt hela sverige och halva Norge, slutsåld över allt.
 
Misstänker att de flesta som har håller hårt i sina ex.
OM det till äventyrs skulle finnas folk som vill sälja, så är jag också intresserad.
Mkt.
 
Här finns en del info om varför den nya föraren dröjer, även om senaste inlägget inte är helt purfärskt:

http://klatterforum.forum24.se/klatterforum-about33.html

Det ligger ju en hel del jobb bakom en förare, och nån måste ha viljan och orken och tiden.

Jag antar att man ändå är så pass nära en helt ny version, att nytryck av den gamla skulle vara både kostsamt och olönsamt. Även om jag själv hellre har den gamla, än att måsta låna vid varje tur. (nu har det bara blivit en tur under min tid som klättrare, men behold, det kommer mer)
 
Enligt säkra källor dröjer det längre än till julen 2011 innan den nya versionen kommer ut, tyvärr, det suger...

Men är det någon som har ett ex från 2002 och vill sälja kan jag tänka mig betala en helt ok slant, bjuder även på fika ;-)
 
Enligt säkra källor dröjer det längre än till julen 2011 innan den nya versionen kommer ut, tyvärr, det suger...

Men är det någon som har ett ex från 2002 och vill sälja kan jag tänka mig betala en helt ok slant, bjuder även på fika ;-)

Jag betalar ett rimligt överpris, samt bjuder på två fika. Sug på den!
 
Skulle nog kunna sälja min, mint condition, för ett komplett set Camalots - om det vore så att nästa upplaga kommer när så annonserats.
Min erfarenhet av utgivningsdatum när det gäller större svenska förare säger mig dock att om detta är det första datum man presenterat, så blir min förare kvar i min ägo tills jag ser att nästa upplaga ligger på disken...
 
Ge dig! Det är ju uppenbart att det är jag som är i störst behov av en förare eftersom jag varit ute och klättrat hela dagen medans du suttit framför tangentbordet, jag ska dessutom upp till bohus över påsk..

:)

BAH!

http://livetihojdled.blogspot.com/2011/04/ett-avskeds-fuck-you-fran-kung-bore.html

Måhända jag suttit framför tangentbordet lite grann, men klättrats har det självklart!

Men, ålrajt, ska du dit över påsk är den din. (den hära ickeföraren som ingen vill sälja alltså..:D )
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.