Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Börja bygga tradrack
- Trådstartare Kolkritan
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Det blev till slut BD 0.75+1! Tackar för alla tips och idéer, det uppskattas mycket. Angående att lägga större beställningar är det helt sant, men med tanke på att min beställning landade på drygt 2600 och frakten var 80 spänn av det känns det överkomligt![]()
80 kronor är väl kanske en lös kil i bästa fall! ;-)
Men beställer man för ett par tusen per gång, så är det troligen tillräckligt sällan för att inte betraktas som för små beställningar. Lycka till nu - Camalot 1 och 0.75 är troligen de två kammar du kommer att använda mest av, den närmaste tiden!
Jag köper mina kammar på Åhléns, då slipper jag frakt. Men så har jag en ganska rackig frisyr också..
Det blev till slut BD 0.75+1! Tackar för alla tips och idéer, det uppskattas mycket. Angående att lägga större beställningar är det helt sant, men med tanke på att min beställning landade på drygt 2600 och frakten var 80 spänn av det känns det överkomligt![]()
Utmärkt val. Ha kul och klättra säkert!
Köp
då trimkammar nästa gång så kan du ju vässa frisyren lite...
Ciao!
Uffe
Jag köper mina kammar på Åhléns, då slipper jag frakt. Men så har jag en ganska rackig frisyr också..
då trimkammar nästa gång så kan du ju vässa frisyren lite...
Ciao!
Uffe
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg