Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
ola, tydligen skulle maseratis coupé cambiocorsa-växellåda ta SMG:an... dock som allt annat italienskt skit så fungerar den inte i ett särskilt brett omfång... parkering ska tex vara nästan omöjligt pga att den skuttar som en häst... jimmy ska inte vara så kaxig maserati coupé och M3:an är båda F1 standard, även om då maseratin som sagt är sämre...
ERIK! Jag trodde du hade någon smak men dessa inlägg bevisar motsatsen, en jeep? HA! Då är M3 till och med bättre. Joel, Volvo 740 vad jag minns så har den lite låg toppfart även om den har ett föredömligt lastutrymme. Det är hastighet och manöver förmåga som gäller.
Käre jimmy, M3 kan och kommer aldrig att bara någon forma av substitut käre Jimmy.
Vidare så så ser jag som ordförande för BMW exclusive helst inte att vi på detta forum diskuterar sådant trams som volvo. Ska man tvunget rulla på svenska ljul så kan man väl tänja på gränserna till en Saab 95 Aero. Dessa trimmas lämpligen utt till en 300 hk.
Vidare kan jag bara medela er kära skribenter och läsare av denna tråd att detta nu är den mest omdiskuterade och besökta tråd i klubbens forumhistoria.
mvh
Fan i två år har man suttit på andra sidan Atlanten och försökt följa med vad som händer "himma ve" på SKK:s forum. Men förgäves. Diskussioner på detta forum har varit lika sällsynta som en amerikan som inte pratar för mycket.
Så när forumet äntligen tar fart är det om något så patetiskt som bilar! Va fan är det en klätterklubb eller en motorklubb? En bil är ett transportfordon som tar dig från punkt A till B! Jag menar det är bara "wannabie-klättrare" som spenderar sina surt förvärvade pengar på "220mm däck" och "halvautomatiska 6-växlade SMG II lådor" istället för på essentiellla saker som Camelot 5r och BigBro's för nästa off-width projekt.
Käre mossErik! Menar du på fullaste allvar att Knuten och jag tillhör skaran wannabee klättrare. Hårt har man kämpat i många år för att bevisa motsatsen men föga har man lyckats. Snarare ser jag det som en utmärkt kombination än två olika intressen som måste ta ut varandra! Bilsport kontra klättring. Man måste ju ändå åka bil timmevis för att komma ut till klipporna så varför inte ha kul under tiden?
Vi från Skåne Vandring Community har vandrat längs West Highland Way (WHW, även kallad) under vår årliga långresa. Den klassiska leden längs med de ...
Hold your horses…eller Sakta i backarna!
Jag sitter vid jokken Njabbejokkå vid backen ned till Suorva. Jag sitter här och pustar efter den mycket ...
5 kommentarer
Norra Mora vildmark är ett stort naturreservat i det nordvästra hörnet av Mora kommun, drygt 6 mil norr om Mora. Stora delar av området ligger mer än ...
2 kommentarer
Kilimanjaro-dagboken, del 3
”Jag mår lite bättre idag”, sa Richard när vi alla samlades i mattältet för frukost. ”Jag tog en paracetamol och tro ...
1 kommentar
Allt började med en fråga: ”Vad ska du göra efter det här?” Det var efter att jag fått utmärkelsen ”Årets näräventyrare 2012” och mina äventyr börjat ...
Sommaren 1811 var det revolutionär stämning bland allmogen. Tvångsutskrivningar till Sveriges deltagande i Napoleon-krigen var minst sagt populärt. ...
Andra delen av vandringen runt Skoarkki.
Vandringen fortsätter genom dalgångarna/bergspassen Skájdásjvágge och Basstavágge.
Tid: 27:e juni till ...
2 kommentarer
En dagsutflykt till den 1968 meter höga toppen av Vuojnestjåhkkå.
Därefter var tanken att jag skulle vandra runt Sarektjåhkkåmassivet och tillbaka ...
3 kommentarer