Bloggar

Jag vet inte om det redan finns ett sånt här ämne, men jag tycker i alla fall att det ska finnas ett.
Ett ämne där vi kan länka våra personliga bloggar om friluftsliv, om ni nu har sånna?

Jag kan börja med min blogg: friluftsemma.se :)
 
Friluftslivsblogg

Jag bloggar en del om livet i Lappland. Hur det är att leva som guide och hundspannsförare. Det smyger även in en del produkttester, tips, turbeskrivningar och exploateringspolitik. Gruvor, skogsbruk miljötänk m.m. Det speglar helt enkelt mitt liv ganska bra!

Läs och kom gärna med synpunkter.
Mattisblogg.

Mvh
/ Matti i Jokkmokk
 
Har ni fler förslag på aktiva bloggar om friluftsliv så får ni gärna skriva ner dem här :) Det var inte många av de tidigare länkade bloggarna som fortfarande var aktiva eller ens fanns kvar.
 
Finlandssvensk friluftsblogg.

Vi är två friluftsmänniskor som bloggar en del om våra äventyr. Om några veckor åker vi till Spanien för att vandra pilgrimsvandringen Camino Frances till Santiago de Compostela, titta in!

www.friluft.fi
 
Länkar till en sorts sammanfattning över mina turer och sen får ni leta er vidare till varje blogg på respektive tur i högermenyn. De tre sista resorna har jag inte orkat dela upp än, så vill ni läsa får ni gå in på den nyaste och sen leta er bakåt. Det finns även en meny via de fyra bilderna i toppen, beroende om ni vill läsa om cykling eller paddling eller vandringsklättring. :)

http://www.lostcyclist.com/cv/
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Erik F Bloggar om friluftsliv Allmänt om friluftsliv 9

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.