Billig kanot

Hej,
Blev helt plötsligt så enormt sugen på att skaffa en kanot :), men vilka priser! (Åtminstone på dem jag tittat: Trapper o Inka, 8-, 10-, 12 000!) Finns det ingen runt en 5000:-?

//Stefan

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Tack för tipset, Per, men grejen var att jag ville haft en nu ganska omgående. Pappa har påbörjat ett kanotbygge, men det har stått stilla en 2-3år nu... och det är skapligt mycket jobb. Åtminstone med den modellen han bygger. Jag får väl annonsera efter en begangnad.

Grannen!

Kolla med din granne, rätt ofta finns det en överväxt kanot i ett hörn av trädgården. Fråga om du får låna den, har du tur så blir du erbjuden den direkt :)! Annars kan dom komma på det om du vill låna den en gång till några veckor senare. Fråga bara inte eventuella föräldrar som skall ha den i sin trädgård först om det är OK;).

/Andreas

Billig havskajak

Se på "havskajaker.com". De säljer billiga havskajaker i glasfiber med hög finish. Vissa detaljer typ knaprar, beslag är inte av bästa slag, men det går att byta ganska enkelt och billigt. Det viktigaste är att kajaken går bra i havet. Pris ca 7,5 tkr utan roder, ca 1,2 tkr till inkl.roder.

Hej,
Har fått erbjudande att köpa en kanot för 3500:- Märke okänt. Bra skick, men enligt bilderna jag fått verkar den ha några år på nacken.

Tycker 3500:- låter mycket. Är det ett rimligt pris?

/Stefan

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Visst, 3500 låter som ett bra pris. Beror ju på vad det är och skick. Men det låter då inte som ett överpris.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.