Bilder från cykelsemester

Trevlig sida!

Hej!
Fina bilder! Gillar att du lägger in foton på djur och växter förutom fina landskap. Latinska namn dessutom :). Intressant tycker jag, är själv naturintresserad.

/Jojje

Re: Trevlig sida!

Vildkatt; sa:
Hej!
Fina bilder! Gillar att du lägger in foton på djur och växter förutom fina landskap. Latinska namn dessutom :). Intressant tycker jag, är själv naturintresserad.

/Jojje

Tackar...

Kan vara svårt ibland att hitta namnen på de djur och växter man har sett under en resa. Ofta blir det många timmar letande i böcker när man kommer tillbaka till Sverige.

/Stellan

Strålande snyggt! Många cykelturer som jag blir sugen på.
Vi träffade några av dina ornitologkompisar på Getterön i helgen och pratade bland annat om era cykelturer. Kul att kunna kolla lite mer så här direkt efter!

Aktuellt

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

En stor tältkåta med många människor samlade runt
Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Vinn skidstavar från Akka!
Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”
I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.
Nu har jag varit iväg i 7 mânaders tid och det finns mânga nya bilder utlagda frân resan. Jag kommer att snart lägga ut en kortare reseskildring pâ Utsidan men först mâste jag hitta en snabb uppkoppling till internet... Texten är klar men gâr inte att lägga ut bilder. Men vill ni kolla in lite cykelbilder sâ finns de pâ

www.sandstorm.se

/Stellan

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.