Passar alla fjällrävensäckar på alla ramar? Jag har en köpt innan gyro kom, sent 70-tal nån gång. Man kunde välja kort ram med hylla eller lång ram utan hylla. Jag valde den långa. Fel, eftersom jag inte är så lång. På den tiden var jag väldigt smal och ramen tog ändå i rumpan lite så jag fick gå lite framåtböjd. Nu har jag mycket större rumpa, så tänker inte ens prova. Men jag gillade säcken skarpt och skulle gärna kunna använda den.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bilder fjällräven expedition och gyro
- Trådstartare Rian
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Här är samma gröna som ovan fast med mantor och Den blå är oanvänd sedan ny.
Grönfärgen i verkligheten skulle jag beskriva bäst som Walt disneys julgrangrön och den blå är mer lila i verkligheten. Produktkatalog info stämmer inte heller,juvas är likt tind i corylon 1000d material (nylon)
Grönfärgen i verkligheten skulle jag beskriva bäst som Walt disneys julgrangrön och den blå är mer lila i verkligheten. Produktkatalog info stämmer inte heller,juvas är likt tind i corylon 1000d material (nylon)
Bilagor
Hej
En bekant har kommit över en gyro av ”senare” modell. Men det finns ingen märkning på säcken som säger vilken modell det är eller volym. Någon här måste väl veta?
En bekant har kommit över en gyro av ”senare” modell. Men det finns ingen märkning på säcken som säger vilken modell det är eller volym. Någon här måste väl veta?
Bilagor
Fjällräven igf extreme 70l (ska finnas en 90l enligt reklamblad,jag har aldrig sett någon sådan och jag vet att mycket som står i dessa gamla reklamblad är direkt felaktigt)Hej
Mycket bra pris! Den tål att maskintvättas utan tvättmedel 60 grader flera flera gånger utan att ta stryk pga det tåliga materialet för att få bort all pu beläggning invändigt,skinnet är det som tycker minst om denna behandling skall tilläggas,bra om man orkar sprätta bort denna först eller chansa,det gjorde jag och det funka.
Har du koll på om din gråa Mantor är skinn eller plast?Här är samma gröna som ovan fast med mantor och Den blå är oanvänd sedan ny.
De är alla gjorda i olika typer av läder/skinn,jag har tex haft en i kraftig nubuck.jag Har aldrig sett någon gjord i plast.Har du koll på om din gråa Mantor är skinn eller plast?
Liknande trådar
- Svar
- 39
- Visningar
- 5 M
- Svar
- 3
- Visningar
- 515 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar