Singi öppna sidofickor finns även i svart och passar i dina hålband,ett uppsving tycker jag då man får ett bra stopp nedtill på långa saker. 300kr st på naturkompaniet.Tibet gyro 80 L. ”Sverige-säcken” 😁. Delbar. Öppning med dragkedja och knappar nedtill. Modernare axelremmar.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bilder fjällräven expedition och gyro
- Trådstartare Rian
- Start datum
Det är IGF, sista gyromodellen 1995. Kanonsäck!Nu har jag nog hittat en sån där udda grönland gyro tror jag fast med en ännu märkligare design på öronen i nån slags plast.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Vad står IGF för?Det är IGF, sista gyromodellen 1995. Kanonsäck!
Tycker själva gyroöronen ser veka ut i plast men det ska bli spännande att ta en kik på när den anländer
Integrated gyro frame. Öronen är inte veka men rörliga, samt kan låsas med skruvmuttrar. Öronen är ju stabilisatorer, även om äldre bärare (som jag) betraktade dem som praktiska stödben. IGF tillverkades i 70 resp 90 liter. Jag tycker det är den ultimata ryggan.Vad står IGF för?
Tycker själva gyroöronen ser veka ut i plast men det ska bli spännande att ta en kik på när den anländer
Har den nåt annat namn än igf?Integrated gyro frame. Öronen är inte veka men rörliga, samt kan låsas med skruvmuttrar. Öronen är ju stabilisatorer, även om äldre bärare (som jag) betraktade dem som praktiska stödben. IGF tillverkades i 70 resp 90 liter. Jag tycker det är den ultimata ryggan.
Det är ingen greenland gyro,för den har ju std ram enligt tidigare inlägg.
Kan den heta island gyro ?
Har den nåt annat namn än igf?
Det är ingen greenland gyro,för den har ju std ram enligt tidigare inlägg.
Kan den heta island gyro ?
Vet inte vad du menar med standard då denna säck var en ordentlig vidareutveckling. Ungefär samtidigt fanns Råstu serien där den stora 90 L modellen påminner en del om Juvas 90 L. Standard för mig var den externa alu-ramen/gyro som i princip var oförändrad från 60-talet tills 90-talet.Integrated gyro frame. Öronen är inte veka men rörliga, samt kan låsas med skruvmuttrar. Öronen är ju stabilisatorer, även om äldre bärare (som jag) betraktade dem som praktiska stödben. IGF tillverkades i 70 resp 90 liter. Jag tycker det är den ultimata ryggan.
Bilagor
jag menar den standard såsom den klassiska utanpåliggande ramen,att greenland gyro har en sån,så denna heter nåt annat.Vet inte vad du menar med standard då denna säck var en ordentlig vidareutveckling. Ungefär samtidigt fanns Råstu serien där den stora 90 L modellen påminner en del om Juvas 90 L. Standard för mig var den externa alu-ramen/gyro som i princip var oförändrad från 60-talet tills 90-talet.
Den var ju riktigt trevlig när man såg hela säcken med bra kvalitet! Är det 70l eller 90l ?Vet inte vad du menar med standard då denna säck var en ordentlig vidareutveckling. Ungefär samtidigt fanns Råstu serien där den stora 90 L modellen påminner en del om Juvas 90 L. Standard för mig var den externa alu-ramen/gyro som i princip var oförändrad från 60-talet tills 90-talet.
Sen fanns där även en Island expedition. Fj hade många olika varianter igång, alla med den externa ramen, varför IGF extreme och i viss mån även Råstu (som fanns med anpsssad utformning för kvinnor) var något av föregångarna till dagens Kajka.jag menar den standard såsom den klassiska utanpåliggande ramen,att greenland gyro har en sån,så denna heter nåt annat.
Liknande trådar
- Svar
- 39
- Visningar
- 5 M
- Svar
- 3
- Visningar
- 515 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar