Beställning,Pulka:Paris "Paris The Expedition Sled" ??

Beställningen!

Hej igen!

Jag antar att alla nedastådende forfarande är intresserade (!?), då är vi alltså 5 st inkl mig som går ihop och gör beställningen.

Fredrik Lindblad, Dalarna (ort ?)
Robin Bondesson, Uppsala
Jacob Stening, Stockholm
Klas Sjöblom, Stockholm
Johan Harrysson, Söderbärke (dalarna)

Är väl lika bra att vi gör beställningen så snart vi har kommit överens om det praktiska....eller hur ?

Jag är bara kvar i uppsala tills 16 feb,sen åker jag hem till södra dalarna igen (söderbärke).
Så det vore mest praktiskt om någon av er som bor i stockholm(Jacob eller Klas) kan stå som mottagare. Jag har kompisar i stockholm som kan lösa ut/betala min pulka. (ev. även fredriks som ska upp till dalarna).

Exakt leveranstid har jag inte kollat upp(antar 5-10 dagar)

Något mer som är oklart ?

Hör av er!
/Johan

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Eftersom jag är uppe i Dalarna närmare bestämt Ludvika titt som tätt skulle jag kunna ta med pulkor till Stockholms området. Jag kan också ta med pulkor från Stockholm till Dalarna så det är inget problem. Däremot måste vi lösa beställning och betalning på ett bra sätt. Betalas pulkorna genom postförskott eller över nätet? Jag kan stå som mottagare men hur löser vi betalningen?/Klas

betalning

Enklast är väl någon form av överföring på konto och en "gentlemens agreement"?! jag finn i uppsal om du har vägarne förbi

Klas

Det låter bra Klas :)
Självklart blir det förskottsbetalning till dig om du kan tänka dig att stå som beställare. Jag bor 3 mil från Ludvika -så det blir jättebra!

vet ej om det är postförskott eller förskottsbetalning.....

/Johan

Toppen!

Jag är fortfarande intresserad. Om du Klas har vänligheten att beställa, så fixar jag en förskottsbetalning till dig. Pulkan kan jag hämta hos dig eller på någon central plats. / Jacob

Då är 5 pulkor beställda som skall betalas via postförskott. Vi kan väl vänta med att överföra några pengar till vi ser det exakta slutpriset.Återkommer när pulkorna har anlänt./Klas

pengar

OK Klas! Bollen (eller pulkorna) ligger hos dig. Hör av dig då du fått dom så skall jag överföra pengar till dig (r.bondesson@glocalnet.net). Är tyvärr mycket sällan i Stockholms innerstad, men hälsar då och då på mamsingen i Enebyberg om det är någon som finns norr om stan. Möjligen ingen av er som passerar Uppsala?

Robin

ok Klas!

Ok klas, härligt att höra att beställningen är gjord :), hör dig när du fått dom, så löser vi betalning o hämtning.
/Johan

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips