Berghaus Vulcan i Enköping?

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Här kommer trådstartaren efter typ 9 månader... La ner projektet ett tag men nu har jag köpt en Atlas på ebay från the outdoor hut för 1685:- inkl frakt. Blev en strl 4 och den verkar passa perfekt. Har inte lassat tungt och varit ute och gått, men vid hemmaprovningen satt den fint.

Berghaus är ju trots allt ett märke känt för robusta och användarvänliga ryggor. Hoppas att den sitter som en Berghaus ska;-)

Sent from my fucking telephone using Tapatalk

vet inte om det syns men den högra är lite högre än den vänstra. ingen big deal, men jag kanske fick ett exemplar som inte kollades så noga.

för att avsluta min egna fråga: kollade idag crusader i en butik och såg att höftbältet inte heller där satt 100% symmetriskt, den ena sidan var lite högre än den andra sidan, ingen enorm skillnad men tillräckligt för att lätta mig eftersom det innebär att jag inte har ett måndagsexemplar. bör påpekas att inget av detta stör någon funktion, det är bara en detalj

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips