Bergans lavvu 4-6p

Verkar som denna lavu från bergans har utgått (bergans lavvu 4-6p). Jag har tältet, men saknar golv och myggnät. Har inte hittat dessa tillbehör hos nån ÅF heller.
Nån som sett detta nånstans?

Annars ååterstår att ta fram symaskinen. Nån som har ovan nämnda tillbehör och kunde assistera med några mått?

Verkar som denna lavu från bergans har utgått (bergans lavvu 4-6p). Jag har tältet, men saknar golv och myggnät. Har inte hittat dessa tillbehör hos nån ÅF heller.
Nån som sett detta nånstans?

Annars ååterstår att ta fram symaskinen. Nån som har ovan nämnda tillbehör och kunde assistera med några mått?
Leta som tuuuusan förra hösten efter lavvu 4-6. Fanns ingen stans. Fick bli en tur till Svinesund å Norge där det fanns på G-Sport kedjan, typ som Intersport skulle jag tro... när jag kom fram fanns bara 6-8 modellen i butik så fick bli det istället.. kolla sport.no, tar kan tillbehör finnas

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips