Bensin vs Lysfotogen

Ja
-<klipp>
Editera dina inlägg! Alla vill inte genomlida hela mitt inlägg en gång till,
och speciellt inte när det står omedelbart före din oneliner...

Och varför denna ständiga reklam för Tapatalk Inc i Santa Monica? Är du delägare, eller?
/Odd

Alla app-tillverkare (för forum, mail osv) tar chansen att göra reklam för sin produkt och slår på det som förvalt värde (default heter väl så på svenska). Många vet inte att man kan eller bryr sig inte om att slå av det. Mig stör en enstaka rad föga, även om jag brukar editera min. En indikation på att det är skickat från mobil ger mig större överseende med att stavningskontrollen växlat in tokiga ord.

/Patrik, med ansat citat :)

@Polar300
Beklagar det, men det är ett skit att editera text i Tapatalk, men som de säger: -"Gör om, gör bättre". Det som suger är om man vill spara vissa stycken/fraser, för då tappar editeringsfunktionen HELA det markerade området. Om och om igen...
Dubbla rader är också hittepå från appen, antagligen bättre att läsa på liten skärm.

@Tango Tack, hittade fanskapet som genererar autotext. Hittar du någon möjlighet att stänga av dubbla radavstånd vid citat (?), jag gör det inte.
Ps. Inga aktier, däremot använder jag aldrig dator. Pröva att hantera forum UTAN Tapatalk/dylikt.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips