Banta det kök man har?

Stort Grattis!
Använd nu grejorna och berätta för oss alla glädjeämnen ni får uppleva. Jag är speciellt nyfiken på, vad hette den/hen nu?, ""Korven" synpunkter.

Välkommen ut i det gröna, utan husvagn och husbil...
👍🏻🥂🎂

Stort Grattis!
Använd nu grejorna och berätta för oss alla glädjeämnen ni får uppleva. Jag är speciellt nyfiken på, vad hette den/hen nu?, ""Korven" synpunkter.

Välkommen ut i det gröna, utan husvagn och husbil...
👍🏻🥂🎂

Haha tack😀
Och jag lovar att uppdatera med både Korvhundens och våra upplevelser 😉

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Vill bara säga ett STORT TACK till alla er som hjälpt mig med tips och råd!!!

Nu är utrustningen beställd och jag längtar tills det kommer så att vi kan ge oss ut och vandra utan att behöva ta dagsvandringar för att vi inte har varken tält, sovsäckar, liggunderlag eller annat.

Om ni vill se vad jag valde så har jag gjort en lista här:

http://bondmoran.nu/?p=16805

Första vandringen med utrustningen blir 1-2 nätter någonstans i södra sverige. Småland, Skåne eller Blekinge kanske.

Något kul tips?

Kolla upp Österlen-cirkeln. Ringled på ca 37km i fin lövskog. Det finns en tråkig asfalterad sträcka, men förutom det så går den till största delen igenom naturreservat.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips