Bästa naturlandskapet?

Titta på den enda bild som jag har i mitt album. Den är tagen i Rapadalen. Bilden är inte särskilt bra men ser man det i verkligheten är det så överväldigande vackert att man gråter av lycka.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

goldy_a

Avslutat
Tack för era tips! De, som lämnar här såna tips, visar att de är inte "snåla" i själen och lämnar en del av sin själ. Intressant att läsa era tips.
 
Lokalpatriot som jag är;det är så fint runt Kvikkjokk,även om det kanske inte "det allra vackraste på denna planet".
Mej tilltalar steniga eller snöklädda fjäll,lättvandrade fjällhedar,frodiga dalar med halvt djungellik växtlighet,skog,en stor sjö,ett deltalandskap med härliga kanaler.
så vi tillbringar det mesta av vår lediga tid härikring.
Att sen Rapadalen är än mer spektakulär;ja det är ju bara nån dagsmarsch bort.
Bilder= mitt album här på utsidan.
 

goldy_a

Avslutat
Lokalpatriot som jag är;det är så fint runt Kvikkjokk,även om det kanske inte "det allra vackraste på denna planet".
Mej tilltalar steniga eller snöklädda fjäll,lättvandrade fjällhedar,frodiga dalar med halvt djungellik växtlighet,skog,en stor sjö,ett deltalandskap med härliga kanaler.
så vi tillbringar det mesta av vår lediga tid härikring.
Att sen Rapadalen är än mer spektakulär;ja det är ju bara nån dagsmarsch bort.
Bilder= mitt album här på utsidan.

- Tack, Brigas, för ditt tips!
Jag är en snällast människa på planeten! :) Så vet inte varför ni antog mig här så osnällt från början...
Tittat nu på bilder i din profile - de var så fina! Man vill dit direkt :)
 
Senast ändrad:
-
Jag är en snällast människa på planeten! :) Så vet inte varför ni antog mig här så osnällt från början...
Tittat nu på bilder i din profile - de var så fina! Man vill dit direkt :)

Man pratar om "koden" i språket. Det kan bli förvirrande både för dej och oss andra när man
tolkar något fel. Skriftspråket är svårare än talspråket. Använd inte smiley´s så mycket, det
förvirrar.
Det finns säkert andra på forumet som kan detta bättre än mej och ge en förklaring värd namnet.

Mvh Glenn
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

goldy_a

Avslutat
Man pratar om "koden" i språket. Det kan bli förvirrande både för dej och oss andra när man
tolkar något fel. Skriftspråket är svårare än talspråket. Använd inte smiley´s så mycket, det
förvirrar.
Det finns säkert andra på forumet som kan detta bättre än mej och ge en förklaring värd namnet.

Mvh Glenn

- Tack för tips, Glenn.
Jag har inte tänkt på det... När jag skriver och ler (som jag gjorde i talspråket isf), tänkte jag samma betyder det i skriftspråket...
Jag får tänka nu om alla mina "smiley's" (jag menade inget negativt med det iaf).
Jag är en glad och positiv människa, så därför ler så mycket kanske, i båda tal- och skriftspråket :)
Men nu ska jag försöka "skilja" de båda språken (det var ingen ofiiciellt site här, så däför känner man mer fri sig i skriftspråket här).
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.