Fick syn på att campingmoon säljer återfyllbara gasbehållare. Nu brukar jag återanvända mina 100g flaskor några gånger, och dessa är betydligt tyngre. Men det som fångade min uppmärksamhet var att de påstår att de ska tåla att fyllas med propan.
Det skulle vara toppen för kortare turer på vintern. Vad tror ni? Vågar man lita på det, och hur går man ens tillväga? I staterna kan man köpa propan på engångsflaskor men har inte sett nåt sånt här i Sverige.
www.campingmoon.com
Det skulle vara toppen för kortare turer på vintern. Vad tror ni? Vågar man lita på det, och hur går man ens tillväga? I staterna kan man köpa propan på engångsflaskor men har inte sett nåt sånt här i Sverige.

Campingmoon 110g Refillable Gas Fuel Cylinder (BKTC-35) – EN417 Lindal Valve Compatible for Camping & Backpacking Stoves
Discover the BKTC-35 Replacement Empty Refillable Gas Fuel Cylinder, perfect for backpacking and camping stoves. Designed with a Standard EN417 Lindal Valve, this 110g cylinder is compact and refillable, making it an essential for outdoor adventures.