Nordesjö; sa:ala; sa:Men ni bakåtsträvande vadmalstelisåkare bör också ha ett annat av fevens budord i bakhuvudet...
"spela ej ghetto när ni har det bra ställt"
Du menar spela ej ghetto när ni har ett bra tält?
Exakt det menar jag!
Nordesjö; sa:ala; sa:Men ni bakåtsträvande vadmalstelisåkare bör också ha ett annat av fevens budord i bakhuvudet...
"spela ej ghetto när ni har det bra ställt"
Du menar spela ej ghetto när ni har ett bra tält?
glanne; sa:hur många gånger brukar dyra o bra YKK dragkedjor gå sönder?
EmSt; sa:Jag har råd. Gott och välMen tycker inte att de är så pass snygga eller att jag känner ett mervärde inför märket att jag måste köpa dem. Jag tycker andra är lika bra även fast jag har pengar.
Nordesjö; sa:glanne; sa:hur många gånger brukar dyra o bra YKK dragkedjor gå sönder?
Bra fråga. Jag tror inte jag har haft en dragkedja som har pajat sen 80-talet, och då var det på en billig reklamväska från Nordbanken.
Nordesjö; sa:Men i alla fall jag tycker att det är ganska snyggt utan klaffar på framsidan. Och form är också funktion. Särskilt på ett plagg som man ju inte bara kommer ha i vildmarken, utan även på Stureplan (eller Järntorget i Göteborg, så att ingen blir ledsen).
millimeter; sa:Asch, vid kungsportsplatsen måste A-faktorn vara än högre. jag upplever järntorget som väldigt fötterna-på-jorden