Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur ligger det egentligen till med antalet bilder man får lägga in i sitt fotoalbum här på utsidan? Förr hade man en begränsning på 15 st, nu är det max 3 st som gäller. Ändå är det de som idag har upp till 18 st i sitt album. Vad ska man rätta sig efter?
Om jag fattat det rätt så är det så att är man vanlig medlem så får man ha 3, är man stödmedlem får man ha 18 (och det kostar bara 99 kr för ett halvår, http://www.utsidan.se/medlem/stodmedlemskap.htm)
Det stämmer - de med många bilder är stödmedlemmar på Utsidan. Det finns fortfarande en hel del album med 15 bilder, vi ger en månads respit innan de rensas ur.
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...