ALTI MITTS

Jag ska köpa nya handskar och har kolat
lite på OR Alti mitts. Är det någon som
har provat dom? Eller har något bättre förslag?
Eller vad man kan köpa dom till lägsta pris?

Har ingen erfarenhet av dem, men de ser ju riktigt fina ut. Och dyra, $179 är mycket pengar. Jag tycker att du även kan ta en tittt på Klättermusen Greppet och kanske några av OutdoorDesigns vantar. Lycka till med köpet iaf.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
hallå Daniel.

jag har ett par OR Pro och en vænn har Alti mitts. skillnad: Pro ær lite tyngre pga syntetisk fyll, Pro har kraftigare yttertyg och Pro ær styvare i material. Jag ær kanon nøjd med Pro och min væn ær nøjd med Alti.
Både Pro och Alti håller før vinter/højd aktivitet. Jag har testat min ned til minus 25-27 grader i camp(stille aktivitet) och kan sæga att jag frøs inte om mina hænder. Kjøpte dem i usa :pris 125 dollar

hoppas att du blev lite klokare ochlycka till med kjøpet
robert

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips