Alternativ bindning till Lundhags Husky Ski

Jag söker en alternativ bindning till Lundhags Husky Ski kängorna.
De som är 87-91 mm vid tåspetsen.

Kabelbindning/stövelbindning har jag och den är perfekt.
Men jag är intresserad att se vilka alternativ det finns. Finns ju den enkla 3-pin 75 mm bindningen, men den fungerar ju inte på denna sko, vore ju toppen om det fanns en likvärdig...

Telemarksbindningar?
Kom igen, nån kan nog det här :)

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Aktuellt

Vandra säkert i värmeböljan

Vandra säkert i värmeböljan
Sommarvandringar står på schemat för många, men värmen ökar risken för både vätskebrist och värmeslag. Med rätt planering kan du njuta av turen.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.
Hmm så man är såpass begränsad.
Lättare att byta sko nästan...

Beror på vilka skidor du ska använda dom till.
Har Själv Jörnkängans motsvarighet till mina skogsträskidor. Alfa APS Polar till mina Åsnes Ingstad och Madshus Glittertind. Och Scarpa T4 till fjällripjakten med Madshus Eos och kortare telemarkskidor.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.