-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Aktiv i Göteborg i höst?
- Trådstartare linangbg
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Detta låter som ett ypperligt tillfälle för en nyligen inflyttad.... jag kommer gärna. Ska bara ta reda på var teknikbacken vid Delsjön ligger, hehe.
Kajak har jag bara paddlat några gånger i sjö och i Sthlms skärgård så där är jag inte helt ljusgrön, men kommer ut för sällan på annat...
Då är vi kanske några hugade som ses på söndag!
/ Håkan
Kajak har jag bara paddlat några gånger i sjö och i Sthlms skärgård så där är jag inte helt ljusgrön, men kommer ut för sällan på annat...
Då är vi kanske några hugade som ses på söndag!
/ Håkan
Jag kommer med största sannolikhet att tillbringa min tid nere på Västkusten hädanefter, söker lägenhet på Tjörn och i omnejd just nu efter en arbetsintervju häromdan. Så jag söker också paddelvänner, mountainbikevänner samt löparvänner.
Kommer starta från "scratch" då jag inte känner en kotte på Västkusten i princip
// Jocke
Kommer starta från "scratch" då jag inte känner en kotte på Västkusten i princip
// Jocke
Jag är med!
Kul!
Kl 11 vid teknikbacken.
Vill någon ha lift så kör jag troligen dit från Hisingen så det är ok att plocka upp någon/några på vägen. Hör av er i så fall.
//Maria
Kul!
Kl 11 vid teknikbacken.
Vill någon ha lift så kör jag troligen dit från Hisingen så det är ok att plocka upp någon/några på vägen. Hör av er i så fall.
//Maria
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg