Är syrgas dopning?

Tråkigt att den person som ligger tvåa på kottetoppen med aktningsfulla 67 000 kottar inte har ballar nog att stå för sina åsikter fullt ut och dessutom håller på att skicka privata meddelanden.

Jag håller med om att man ska kunna stå för sina åsikter, men vad har ens placering på kottetoppen med saken att göra?

Mvh /Joel

Oj du gillar inte vad jag tycker... Jag gillar inte att fa PM med insinuationer och sedan inget svar...

Stil / O2 / WADA / Pretenders / ETC

Om WADA forbjudit O2 hade vi inte behovt snacka om det. Om vada inte va pa vag att forbjuda O2 hade vi inte heller bhovt snacka om det.

Men nu ar O2 PER C prestationshojande pa hojd sa nu behover vi erkanna att de som anvander O2 ar dopade eller har natt toppen med hajalp av prestationshojande meddel. Debatt stil eller gnall pa hur jag lobbar ar OT. Sluta snacka om mig och rikta in er pa all de som fukar runt med O2. Vet ni inget om det sa hal fingrarna borta fran tangenterna.

Jag håller med om att man ska kunna stå för sina åsikter, men vad har ens placering på kottetoppen med saken att göra?

Mvh /Joel

Om man är den näst flitigaste här på utsidan att tycka till om saker och ting tycker jag man kan sätta ut sitt namn så man vet vem man debaterar med. När man dessutom sätter i system och fortsätter debatten med att skicka privata meddelanden till andra utsidan meddlemar som inte använder alias blir det konstigt.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Vilka är juryns favoriter inför säsongen vår-sommar 2026? Bland vinnarna finns bland annat en lättviktsryggsäck och en svensk designklassiker.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Men David, du tar ju höjdsjukemedicin för att kunna klättra vidare. Jag ser det som minst lika svår (doping), särskilt som du kräver att andra ska låta bli kemiska hjälpmedel.

Det du sager ar helt fel. Jag har som jag oppet redovisat tagit en hal dvs 250mg Diamox i Januari 2010. Och gick ner...

Ta reda pa fakta forst sedan posta

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips