Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är kamoflauge någonsin okej?
- Trådstartare gro
- Start datum
Jag föreställer mig hans eller hennes hem som fyllt med små rosa porslinselefanter och eterneller stickandes upp ut ett otal små vaser. En jättestor bokhylla med två böcker, musikanläggning och en hel del kristallprylar från Polen.Men hur reagerar ni när ni ser någon till fjälls eller till skogs i kamo?
Alltså en person med annan smak än min. Skit samma. Det är inte jag som bor där.
HåkanF
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Har du provat att ge punkare uppskattande kommentarer? Det har jag. Skitkul!Vissa klär sig mera för att utmana än för att få uppskattande kommentarer. Typ punkare.
Jag GILLAR punkare. Fast jag klär mig inte som en. Det skulle kännas nästan lika fånigt som att ha kammo.
HåkanF
Men finns det fortfarande folk som blir provocerade av punkare? Punkarna själva är ju pensionärer numera...
Cammo kan vara Ok som t ex i Rohdesia när man bar gevär och cammo eller blev prickad av regeringssidan oxså.....Men helst kör jag enfärgat, dammbrunt är en bra färg.....gro köpte du jackan???
Nej! Jag köpte inte jackan, och jag tror inte att det egentligen var aktuellt för min egen del. Jag ville väl egentligen bara se vad folk tänkte om kammo. Fast det var faktiskt en trevlig jacka. Kanske blir ett köp om den dyker upp enfärgat.
Egentligen behöver jag ingen ny jacka alls. Ska nog köpa lite nytt porslin istället. Eller nåt annat banalt och världsligt.
Egentligen behöver jag ingen ny jacka alls. Ska nog köpa lite nytt porslin istället. Eller nåt annat banalt och världsligt.
Nej! Jag köpte inte jackan, och jag tror inte att det egentligen var aktuellt för min egen del. Jag ville väl egentligen bara se vad folk tänkte om kammo. Fast det var faktiskt en trevlig jacka. Kanske blir ett köp om den dyker upp enfärgat.
Eller inget alls... eller en billig smartphone... eller...
Jag tror iaf att du tog rätt beslut, men det hade varit rätt kul att se dig i nåt kamo-färgat.
Eller inget alls... eller en billig smartphone... eller...
Jag tror iaf att du tog rätt beslut, men det hade varit rätt kul att se dig i nåt kamo-färgat.
Jag har faktiskt redan köpt en smartphone! Ha!
Var för övrigt med om nåt bisarrt i veckan, sålde en cykel och fick en cykel på köpet! Trots mina försök att ge upp materialismen trillar man alltid dit ändå.
Jag har faktiskt redan köpt en smartphone! Ha!
Var för övrigt med om nåt bisarrt i veckan, sålde en cykel och fick en cykel på köpet! Trots mina försök att ge upp materialismen trillar man alltid dit ändå.
Vad blev det för telefon då?
Vad blev det för telefon då?
nokia blev det.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg