3000 pix på Naturkompaniet

Du kan

be din butik beställa hem en mera exotisk pryl som de inte har i sortimentet. En Packraft måste du väl ändå behöva?

Thure

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
3000 spänn , det kan väl inte vara någon konst att sätta sprätt på de pengarna. Själv blev jag tillfrågad var jag ville ha ett presentkort ifrån när jag fyllde 50, de sa:" på våran firma så får man 1000 kr när man fyller ". Ha ha, det var i Augusti 2009, jag har inte sett röken av stålarna än , men ett tag så brukade de säga att det var på gång. Skrattretande dåligt.

Tack för alla tips...helt plötsligt fick jag en massa idéer. Det blev et par Vikfjell, bindningar och Crispipjäxor. Helt plötsligt fick jag lägga till lite men det får det vara värt.

Till helgen blir det åka av!

3000 spänn , det kan väl inte vara någon konst att sätta sprätt på de pengarna. Själv blev jag tillfrågad var jag ville ha ett presentkort ifrån när jag fyllde 50, de sa:" på våran firma så får man 1000 kr när man fyller ". Ha ha, det var i Augusti 2009, jag har inte sett röken av stålarna än , men ett tag så brukade de säga att det var på gång. Skrattretande dåligt.

Hänger dina chefer på utsidan eller är du bara bitter i allmänhet?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips