Klubbmedlemsrabatt på BAMM

Klubbmedlemmar får 20% rabatt på startavgiften i Björkliden Arctic Mountain Marathon.

bammlogga

BAMM står för Björkliden Arctic Mountain Marathon och arrangeras den 20-21 augusti 20 mil norr om polcirkeln i en unik fjällmiljö. Tävlingen riktar sig till en bred målgrupp med en bra nybörjarklass till kanske Sveriges hårdaste bergsmathon. BAMM är en tvådagars lagtävling med gemensam övernattning på fjället dit varje lag bär med sig sin egen utrustning.

Nytt för i år är en klass för gymnasieungdomar där alla födda -88 och tidigare får vara med och tävla.

Ett fjällmarathon utan övernattning kommer ävan arrangeras den 21:a augusti med 42km löpning i vacker fjällmiljö.

Till alla Utsidan-klubbmedlemmar lämnar vi 20% rabatt på anmälningsavgiften, detta drar du själv av vid betalning, samt uppger ditt medlemsnummer.

Läs mer om de olika klasserna i BAMM
Såhär blir du medlem i Utsidan Klubb

Hjärtligt välkomna till Björkliden samt en hård tävling!

nattcamp

lopare

Till hemsidan

Tisdagen den 3 december 2002 gick Utsidan Klubbs första event av stapeln. Ca 350 äventyrs- och vinterhungriga medlemmar dök upp, fler än vi vågat ... 10 kommentarer
Namn: Anders Stävhag Ålder: 36 år Bor: Frösön, Jämtland Yrke: Doktorand och universitetsadjunkt Familj: sambo och 2 pojkar Intressen: Dykning, äventyr, expeditioner etc Utsidan Klubbmedlem ...
Namn: Mattias Olson Ålder: 28 Bor: Midsommarkransen Yrke: Student Familj: Flickvän Intressen: paddling, träning, multisport, snö och ...
Vi har ett kajakpaket från Point 65 som vi vill auktionera ut till våra Klubbmedlemmar. Paketet innehåller en gul Point K1R(se mer info nedan), ...
En av de äldre medlemmarna på Utsidan.se är Buda. Som ett litet tack för all utmärkt info genom åren vill han nu betala igen med något som kanske kan ... 2 kommentarer